Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Et styrket loyalitetsprogram og fokus på samarbejdet med Small Danish Hotels. Det bliver en del af hovedopgaverne for Bettina Wähling, der netop er startet i stillingen som Marketingchef i Danmark hos Best Western Hotels & Resorts. Det skriver turisme24.dk.
Bettina Wähling har i fire år stået for marketing for den delvist danskejede kæde Zleep Hotels. Hos Zleep Hotels var hun mellem 2019 og 2022 marketingchef og blev efterfølgende international marketingchef for kæden i 2022.
“Der sker i øjeblikket rigtig mange spændende ting, som skal få Best Western Hotels & Resorts til at positionere sig endnu bedre på det danske marked. Der er for eksempel netop blevet lanceret en ny og flot hjemmeside, man har lanceret det nye brand Aiden, og man har indgået et samarbejde med Small Danish Hotels, som giver rigtig mange, nye muligheder. Jeg er i hvert fald utrolig glad for at være blevet en del af BWH Hotel Group, og jeg glæder mig også til det tætte samarbejde med mine svenske og norske kollegaer,” siger Bettina Wähling.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025