Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Marriott meddelte onsdag, at koncernen vil lancere et nyt varemærke, som bliver nummer 32 i hotelgigantens portefølje. Samtidig kommer der to nye Marriott-hoteller i København til november. Navnet på det nye varemærke er endnu ikke offentliggjort, men konceptet bliver et simpelt, moderne og strømlinet produkt for langtidsophold. Det skriver Standby.dk.
Udover nyheden om det nye varemærke er der også nyheder, der kommer til at præge den danske hotelbranche. Til vinter kan overnattende i Danmarks hovedstad nemlig slå øjnene op i yderligere to Marriott-hoteller i Københavns Nordhavn. Det nye Fairfield by Marriott-hotel får 222 værelser, mens Residence Inn by Marriott rummer 89 hotellejligheder til gæster på længere ophold. Begge hoteller bliver firestjernede.
Hotellerne skal drives af den danske hoteloperatør, Core Hospitality, der ejes af grundlæggeren af Zleep Hotels, Peter Haaber, og hans familie.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025