Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Lavprisflyselskabet Norwegian og hotelkæden Strawberry (tidligere Nordic Choice Hotels) har tirsdag offentliggjort, at selskaberne indleder et partnerskab omkring et fælles loyalitetsprogram.
Hidtil har Strawberry drevet loyalitetsprogrammet Nordic Choice Club med flere end to millioner medlemmer, mens Norwegian tilbyder det velkendte Norwegian Reward, der har haft omkring fem millioner medlemmer i Norden, skriver Standby.dk.
De to selskaber vil etablere et separat joint venture med en ejerandel på 50 procent hver, og det forventes, at den samlede transaktion vil kunne afsluttes i slutningen af 2023, når særlige betingelser er opfyldt.
”Dette vil være en game changer for medlemmer og gæster, og give folk i de nordiske lande bedre og hyppigere muligheder for at optjene og bruge deres loyalitetspoint. Vi ser frem til at begive os ud på denne rejse sammen med Norwegian,” lyder det fra Petter A. Stordalen, der ejer Strawberry.
Læs hele historien på standby.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025