Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Siden hotel- og konferencekæden Sinatur blev etableret i 2007, har den været ledet ud fra kerneværdier som nærvær, gastronomi, natur, bæredygtighed, ansvarlig samt respekt for naturen og mennesker. Disse værdier udgør nu selve fundamentet for forretningsstrategien. Derfor har Sinatur udarbejdet sin første impact-rapport.
“Vi har udarbejdet rapporten, fordi vi skal leve op til lovgivningen og dokumentere, hvad det er, vi gør. Derfor rapporterer vi efter UN Global Compacts principper. Men vi har også lavet den, fordi vi ønsker at fremtidssikre vores forretning - og vores planet. Vi har med rapporten et ønske om at fremhæve de ting, vi gør - og lære fra os, og inspirere andre til at tage ansvar ved at dele vores tilgang til og viden om at drive en ansvarlig forretning,” siger Claus Nielsen, direktør for Sinatur Hotel & Konference.
Læs hele historien på green-key.dk
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025