Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Alting har en ende, og den er nu nået for VisitDenmarks afgående direktør, Jan Olsen.
Efter 12,5 år i spidsen for markedsføringen af Danmark udadtil, er tiden kommet til at vende fokus indad. Det skriver Turistmonitor.dk.
“Jeg bliver 66 år, og jeg har været adm. direktør i 33 år i alt. Så det er tid til, at jeg får lidt mere tid til mig selv. Jeg har altid arbejdet utroligt meget, og jeg har flere venner, som er stået af. Det skal ikke være sådan, man går fra et arbejde, og så bang, så er man død. Der er ting, jeg skal opleve med min kone, mine børn og børnebørn,” siger Jan Olsen.
Jan Olsen kom ind i turistbranchen uden større kendskab til den. I 20 år havde han drevet eget reklamebureau og vidste, hvordan man opbyggede stærke brands, og netop derfor blev han ansat som den nye mand til at lede VisitDenmark.
Nu er arbejdet med at finde VisitDenmarks nye direktør i fuld gang.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025