Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Hvis man vil have sushi fra kæden Sushimania bliver det fremover kun muligt i Nordjylland og i Kalundborg. Kæden af sushirestauranter, der blev stiftet i 2009, dropper således ti butikker, der indtil nu er blevet drevet af en franchisetager. Det oplyser Sushimania i en pressemeddelelse ifølge Nordjyske.
”Vi har lært meget de sidste 13 år og også indset, at det var nødvendigt med en omstrukturering. Vi vil gerne sikre, at vores efterhånden nationalt kendte brand bliver forvaltet efter vores værdier, og det betyder, at vi har gentænkt strukturen for at forbedre konceptet yderligere,” siger ejer og direktør i Sushimania Nathalie Ina Kühl i pressemeddelelsen.
Butikkerne, som Sushimania nu dropper, vil dog fortsætte med at sælge sushi. Det vil ske under navnet Sushiart uafhængigt af Sushimania.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025