Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
2022 var et sandt jubelår for Nicolaj Møller. Topkokken høstede adskillige roser, priser og nomineringer. Blandt meget andet. Men succesen har også sin pris, måtte han sande, skriver JP.dk.
”Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg ikke været mig selv i et stykke tid. Der var fuld smæk på i 2022, og jeg nåede ikke at stoppe op. Jeg var næsten aldrig hjemme ved familien. Jeg var ikke til stede over for nogen. Det blev en øjenåbner, og hvis jeg endelig skal knokle røven ud ad bukserne, kan jeg lige så godt gøre det i min egen virksomhed. Så jeg føler, at det her er det rigtige at gøre for mig på det tidspunkt, jeg befinder mig i mit liv lige nu,” siger Nicolaj Møller.
Topkokken kan nu løfte sløret for sit nye projekt, som kommer til at hedde Aya. På Instagram beskrives konceptet som ”A private dining experience”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025