Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
2022 var et sandt jubelår for Nicolaj Møller. Topkokken høstede adskillige roser, priser og nomineringer. Blandt meget andet. Men succesen har også sin pris, måtte han sande, skriver JP.dk.
”Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg ikke været mig selv i et stykke tid. Der var fuld smæk på i 2022, og jeg nåede ikke at stoppe op. Jeg var næsten aldrig hjemme ved familien. Jeg var ikke til stede over for nogen. Det blev en øjenåbner, og hvis jeg endelig skal knokle røven ud ad bukserne, kan jeg lige så godt gøre det i min egen virksomhed. Så jeg føler, at det her er det rigtige at gøre for mig på det tidspunkt, jeg befinder mig i mit liv lige nu,” siger Nicolaj Møller.
Topkokken kan nu løfte sløret for sit nye projekt, som kommer til at hedde Aya. På Instagram beskrives konceptet som ”A private dining experience”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025