Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
2022 var et sandt jubelår for Nicolaj Møller. Topkokken høstede adskillige roser, priser og nomineringer. Blandt meget andet. Men succesen har også sin pris, måtte han sande, skriver JP.dk.
”Hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg ikke været mig selv i et stykke tid. Der var fuld smæk på i 2022, og jeg nåede ikke at stoppe op. Jeg var næsten aldrig hjemme ved familien. Jeg var ikke til stede over for nogen. Det blev en øjenåbner, og hvis jeg endelig skal knokle røven ud ad bukserne, kan jeg lige så godt gøre det i min egen virksomhed. Så jeg føler, at det her er det rigtige at gøre for mig på det tidspunkt, jeg befinder mig i mit liv lige nu,” siger Nicolaj Møller.
Topkokken kan nu løfte sløret for sit nye projekt, som kommer til at hedde Aya. På Instagram beskrives konceptet som ”A private dining experience”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotelhandler tegner sig for rekordstor andel af ejendomsmarkedet
10-05-2025
-
Milliardpotentiale i vinterturisme: Q1 skal booste København
10-05-2025
-
Tidligere hotelchef i Washington DC skal lede boutiquehotel i Ørestad
10-05-2025
-
44 kunstportaler skal gøre Odense til international kulturby
10-05-2025
-
Erfaren brancheprofil skal løfte Hotel Phønix
10-05-2025
-
Påskens placering sender overnatningstal ned
10-05-2025
-
Rekordmange amerikanere vælger København som feriemål
10-05-2025
-
Økomærke giver Vingsted adgang til offentlige kunder
10-05-2025