Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De seneste år har været ekstraordinært heftige. Det mener adm. direktør i den københavnske kaffekæde Coffee Collective, Peter Dupont godt at kunne konkludere med side sine 24 år i kaffebranchen, skriver FødevareWatch.dk.
”På trods af, at vi startede Coffee Collective i 2007, lige før finanskrisen, så synes jeg, at de seneste tre år har været nogle af de mest intense år, jeg nogensinde har oplevet,” siger Peter Dupont til FødevareWatch.
Selv om man i kaffekollektivet har formået at styre gennem året og sikre en markant bedre bundlinje i 2021/22-regnskabet end året forinden, har det krævet noget andet og mere, end man har været vant til i Coffee Collective - og det har i allerhøjeste grad noget at gøre med, hvordan markedet i de forgangne år har udviklet sig, fortæller Peter Dupont.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025