Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Accor-koncernen med over 5.300 hoteller og resorts fordelt på 40 varemærker fra luksus til økonomisegmentet i 110 lande verden over, har fået sig endnu et varemærke. Handwritten Collection er et ”soft brand” i gruppen af mellemklasse hoteller, skriver Standby.dk.
Accor håber, at der i 2030 vil være 250 Handwritten Collection-hoteller på verdensplan. Enten som nye franchisemedlemmer af Accor-familien eller at nogle eksisterende hoteller skifter varemærke til Handwritten Collection.
I en pressemeddelelse fra Accor siger Caroline Benard, hotelkoncernens chef for economy- og mellemklasse varemærker, at Handwritten Collection vil udskille sig ved at have hotelværtens ”personlige touch.” Det første Handwritten Collection-hotel præsenteres i denne måned i form af Le Saint Gervais Hotel & Spa i Saint Gervais i det sydøstlige Frankrig.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025