Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med 259.353 besøgende i 2022 var Jesperhus Feriepark på Mors Destination Limfjordens mest besøgte turistattraktion. Og nu tyder noget på, at de mange gæster, ferieparken får besøg af i løbet af et år, også er bragende tilfredse med produktet. Det skriver Turisme24.dk.
I hvert fald har Jesperhus netop vundet prisen Tripadvisor Travellers Choice 2023, som kun gives til de attraktioner, som ligger blandt de 10 procent højeste i gæsteanmeldelserne på hjemmesiden.
Indtil 2021 var Jesperhus Feriepark et familieejet foretagende, men de valgte dog at sælge virksomheden til Skandinaviens største campingkoncern, First Camp, for et uoplyst beløb.
First Camp ejer i Danmark 14 campingpladser ud over Jesperhus. Koncernen selv er ejet af kapitalfonden Norvestor, der udelukkende investerer i nordiske virksomheder.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025