Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det snart 180 år gamle Tivoli har sat et ambitiøst mål om at nå fire millioner gæster i år. Det kommer efter et overraskende godt 2022 med knap 3,9 millioner gæster. For at indfri målet har den gamle have bl.a. annonceret et stjernespækket Fredagsrock-program og nyskabelsen ”Lørdagshits” med de største hits fra 80’erne, 90’erne og 00’erne.
Selvom Tivoli er nødt til at justere entrépriserne en smule, fastholder de prisniveauet fra sidste år på deres årskort.
“Vores håb er, at vi kan slå vores omkostninger med en stigende volume. Vi har lagt stort fokus på vores indhold, og håber på at vi kan tiltrække endnu flere gæster,” siger Susanne Mørch Koch, som er adm. direktør i Tivoli.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025