Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der skal være mere plads til klimavenlige og bæredygtige fødevarer i Legoland Familie Buffet denne sæson. Derfor er Haderslevvirksomheden Hanegal blevet kontaktet af den jyske forlystelsespark. Denne er kendt for sine plantebaserede madvarer, og derfor har de to virksomheder nu indgået et samarbejde, skriver JydskeVestkysten.
Det betyder, at de velkendte fastfood-klassikere nu bliver ledsaget af nogle økologiske og plantebaserede alternativer fra den sønderjyske fødevareproducent.
Ifølge Legoland er det et klart strategisk valg om at flytte forlystelsesparken i en mere bæredygtig retning.
“Vi forsøger hele tiden at tilpasse vores tilbud, så de passer til gæsternes ønsker - det gælder også vores menukort. Samtidig skal vi naturligvis også træffe nogle strategiske valg i forhold til den position, som vi gerne vil have i den grønne omstilling”, siger Jes Dahlmann, Indkøbschef hos Legoland Food & Beverage.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025