Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
For tre år siden startede Bettina Wähling som marketingchef i et barselsvikariat i Zleep Hotels’ marketingafdeling. I dag bestrider hun en international stilling som ’Manager International Marketing, Economy Brands’ i Deutsche Hospitality, Zleep Hotels’ hovedaktionær, og har således det overordnede ansvar for hotelkædens europæiske markedsføring.
En markedsføring der fortsat udarbejdes i tæt samarbejde med kædens nordiske marketingafdeling, der er under ledelse af Maria Wagner. Foruden åbningen af det kommende Zleep Hotel Madrid Airport har Deutsche Hospitality allerede offentliggjort tre hotelprojekter i Tyskland, to i Schweiz og et i Tjekkiet. Flere projekter er desuden i pipelinen.
”At blive ansvarlig for implementeringen af Zleep Hotels’ markedsføring på det europæiske marked, er bestemt ikke en mulighed, man får tilbudt hver dag. Det er utroligt spændende og en fantastisk udfordring at skulle sælge Zleep på helt nye markeder”, fortæller Bettina Wähling og fortsætter: ”Første spændende hotelprojekt står allerede for døren, idet Zleep Hotel Madrid Airport åbner den 3. august i år, og her er arbejdet med markedsføringen allerede i fuld gang”.
Ifølge hotelkædens administrerende direktør er Bettina Wählings karrierespring det første i rækken af forhåbentlig mange spring med internationalt sigte:
”Jeg er enormt glad på Bettinas vegne og samtidig stolt af, at vi som dansk arbejdsplads kan tilbyde internationale karrieremuligheder, og dét uanset om du arbejder i driften eller i administrationen. At markedsføre Zleep i Europa kræver indgående kendskab til brandet, og derfor er Bettina den helt rette til at løfte opgaven”, fortæller Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels, og fortsætter:
”I takt med at vi og Deutsche Hospitality ekspanderer, får flere kollegaer forhåbentlig mulighed for at gøre Bettina efter”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025