Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Mille S. Olsson, 43 år, er tiltrådt i nyoprettet stilling som salgs- & marketingchef hos Sinatur Hotel & Konference. Mille har siden 2019 fungeret som salgschef for Sinatur-hotellerne, men er nu klar til flere spændende udfordringer og mere ansvar.
Milles opgaver i Sinatur bliver, sammen med hendes teams fortsat, at fastholde og videreudvikle salget til både nye og eksisterende kunder – og nu også videreudvikle Sinaturs kendskabsgrad og image som en af branchens mest bæredygtige virksomheder.
”Jeg glæder mig meget til de mange spændende opgaver som det nye ansvar byder på – ikke mindst til, at udnytte de synergier, som ligger ved at have salg og marketing slået sammen. Vi har så meget på hjertet hos Sinatur, som vi gerne vil fortælle om og dele ud af – ikke mindst samarbejde med andre omkring. Jeg er meget stolt af at være en del af en virksomhed med så stærke ambitioner og veldokumenterede resultater. Jeg oplever, at vores hoteller er gennemsyrede af ildsjæle, som hver dag brænder for, at gøre en mærkbar forskel for vores gæster og de målsætninger vi sætter. Jeg glæder mig derfor meget til at fortsætte rejsen med alle.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025