Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der har været færre end få udenlandske turister i navnlig København under coronakrisen. Derfor har VisitDenmark og Wonderful Copenhagen nu søsat en stor marketingindsats på en række primære udenlandske markeder, skriver Standby.dk.
Kampagnen startede sidste måned i Tyskland, Danmarks største leverandør af udenlandske turister – i denne og næste måned følger Sverige, Norge, Italien, Frankrig og Storbritannien, skriver parterne i en pressemeddelelse.
I den siger Erik Mortensen, chef for Global Brand Activation i VisitDenmark:
”I Norge og Sverige aktiverer vi et nyt greb med stort fokus på de oplevelser, vi ved, de allerede kender, og som hitter hos dem. Men samtidig bringer vi nye og inspirerende oplevelser. Endvidere skaber vi synergi med de øvrige danske brandingkampagner, som vi kører på markederne. På den måde får København fordel af et endnu større nationalt markedstryk. Målgrupperne er allerede varmet op,” siger Erik Mortensen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025