Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Afstand, stilhed og tomme haller og sale. Det var entréen til 2022, der blev indledt med coronalukning i hele januar måned. Efterfølgende fulgte 11 måneder med høj aktivitet og et år, der lægger sig i slipstrømmen af årene før corona, skriver MCH A/S i en pressemeddelelse.
Året bød på i alt 272 arrangementer fordelt på de fire faciliteter: MCH Messecenter Herning, MCH Herning Kongrescenter, Jyske Bank Boxen og MCH Arena. Og med samlet 957.000 gæster er oplevelseskoncernen - trods nedlukningen i januar - tæt på besøgsgennemsnittet for seneste årti, der lyder på 959.000, til stor glæde for administrerende direktør i MCH A/S Georg Sørensen.
”Vi brænder for vores værtskab, og derfor glæder det mig rigtig meget, at vi kan se tilbage på et travlt år, der med et stort antal arrangementer og besøgende i udtalt grad har bekræftet behovet for at mødes fysisk og personligt”.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA til TV2 Kosmopol: Turismen sætter gang i beskæftigelsen
01-07-2025
-
Når hedebølgen rammer…
01-07-2025
PRESSEKLIP
-
Tilmeldingen til Danish Travel Awards 2025 er åbnet
01-07-2025
-
Bakken klar med ny administrerende direktør
01-07-2025
-
Hotel Koldingfjord udvider
01-07-2025
-
Brøndums Hotel solgt til dansk hotelkoncern
01-07-2025
-
Legoland får rekordhøj omsætning
01-07-2025
-
Britisk medie har kåret de 10 smukkeste byer i Danmark
01-07-2025
-
Rox Resort har fundet sit personale
01-07-2025