Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Expedia Group vil fremover satse mere på loyale kunder, som kan sikre omsætning på den lange bane.
I løbet af de seneste 18 måneder har Expedia registreret, at loyalitetskunder har booket tre gange så meget som øvrige kunder. Samtidig har disse kunder genereret dobbelt så meget omsætning. Det skriver Costar.com.
“Med afsæt i disse nøgletal er hele vores organisation fokuseret på at tiltrække de rigtige kunder for derefter at konvertere dem til loyalitetskunder og appbrugere”, siger Peter Kern, der er Vice Chairman and Chief Executive Officer i Expedia.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025