Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Onlineplatformen Wecater mener, at cateringvirksomhederne burde lade sig inspirere af take away-branchen og gøre op med bøvlede henvendelser og uklare menuer.
Målet med Wecaters platform vil være at skabe bedre overblik over mulighederne, at gøre det nemmere at handle lokalt og at skabe fuld gennemsigtighed – for eksempel om afbestillingsregler, skriver Fodevarefokus.dk
”Hvis man bestiller take-away til aftensmad og ender med at blive skuffet over maden, er det trods alt lidt nemmere at sige ”pyt med det” og bare vælge en anden restaurant næste gang. Hvis man derimod bestiller catering til en fest, fødselsdag eller andre vigtige begivenheder og ønsker at tilfredsstille sine gæster med en velsmagende menu eller buffet, er det altså ikke lige så nemt – og bestemt ikke en sjov oplevelse, at maden ikke smager som forventet”, siger Jasper Vestorp, stifter og indehaver af Wecater.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Efter 10 år: Vil stoppe ulovlige overnatninger
19-04-2024
-
Overskud hos Billund Lufthavnshotel
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024