Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med ambitionen om at få dagligvarer til at smage af mere er michelinkokken Wassim Hallal og Nemlig.com gået sammen om udviklingen af et nyt brand af hverdagsprodukter, ”SMAG”, der lanceres fredag. Det skriver Nemlig.com i en pressemeddelelse til FødevareWatch.dk.
”De varer, som vi bruger hver dag, skal smage godt og smage af mere. Med SMAG vil vi sætte et stort aftryk på netop de varer. Derfor var det naturligt at udvikle en række helt nye og unikke varer til hverdagen, så flere danskere får nemmere ved at opleve de fantastiske danske produkter, der findes,” siger Wassim Hallal, der til daglig er køkkenchef og ejer af Michelin restauranten Frederikshøj i Aarhus.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Der skal flere el-ladestandere ud i landdistrikterne
03-05-2024
-
Lær at forbedre din virksomheds indtægter
03-05-2024
-
Har medarbejderne ret til fri på Grundlovsdag?
03-05-2024
PRESSEKLIP
-
HORESTA styrker den grønne profil: Ansætter ny chef for bæredygtighed og certificering
03-05-2024
-
”Endnu en god sparringspartner”: Hoteldirektør indtræder i nordjysk turistbestyrelse
03-05-2024
-
Endnu et grønt stempel af hotel i København
03-05-2024
-
En ting afholder dansk økonomi fra at klare sig endnu bedre
03-05-2024
-
På hans restaurant afhænger menuen af kokkens humør - men én ting, går han aldrig på kompromis med
03-05-2024
-
Risskov Rejser har ny direktør på plads
03-05-2024