Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

100 millioner kroner. Så meget har ny investering i Djurs Sommerland kostet. Forlystelsesparken får fremover selskab af andet end børnefamilier. Et nyt dinosaurland, der blandt andet er udstyret med 25 fascinerede og livagtige dinosaurer, skriver TV2 Østjylland.

Men ikke nok med det. Der vil også komme en kæmpestor specialdesignet dinosaurlegeplads, en ny familie-rutschebane samt en jeep safari i dinosaurernes reservat – og sidst, men ikke mindst, et gensyn med ikoniske King Kong.

”Barren er sat højt for at give vores gæster en oplevelse ud over det sædvanlige, en oplevelse de vil køre langt efter,” siger Henrik B. Nielsen, der er administrerende direktør, i en pressemeddelelse.

Læs hele historien her.

Dansk turisme vil vinde de norske gæster tilbage

VisitDenmark lancerer ny kampagne for at genvinde norske turister, der fravælger Danmark på grund af prisniveauet. Destinationer og attraktioner bakker op om initiativet, der skal synliggøre værdien af de danske ferieoplevelser.

Log ind