Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Til februar næste år tiltræder Niels Erik Folmann som kommerciel direktør i Tivoli. Han afløser den nuværende salg- og marketingdirektør, Michala Svane, der har opsagt sin stilling uden at have et nyt job på hånden. Det skriver Standby.dk.

”Jeg er glad og stolt over, at vi er lykkedes med at få Niels på holdet. Niels er en dygtig og dedikeret leder med alsidig erfaring inden for marketing og digital forretningsudvikling. Ambitionerne i Tivoli er høje, og ønskerne for fremtiden rækker langt. Den rejse skal Niels med på. Som en driftssikker kommerciel direktør, nysgerrig rejsemakker og god kollega, er jeg sikker på, at Niels er det helt rette match for os,” lyder det fra Tivolis administrerende direktør, Susanne Mørch Koch.

Læs hele historien her.

Nimb Hotel anerkendes med flere priser

Det københavnske hotel Nimb har modtaget både international gæstepris, Michelin-nøgle og en national titel som Danmarks bedste boutiquehotel. Direktør Maria Oldenbjerg glæder sig over opmærksomheden.

Tivoli fejrer 20 år med Halloween

Forlystelseshaven markerer jubilæum med gys, græskar og nye forestillinger. Halloween-sæsonen er blevet en fast tradition for både danske og udenlandske gæster.

Log ind