Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I podcasten Lederskabet fortæller Anders Barsøe, der adm. direktør i Letz Sushi og bestyrelsesmedlem i HORESTA, hvordan det er svært at få medarbejderne, som er der i forholdsvis kort tid, til at kommunikere kædens formål – at redde verdenshavene. Det skriver Lederstoft.dk.
”Helt kynisk kan man sige, at det drejer sig om at få vores gæster til at forstå, hvor meget bedre den sushi, de spiser hos os, faktisk er for verden. Men hvis der for eksempel er travlhed fredag aften, rykker kommunikationen om bæredygtighedsagendaen ned af ranglisten hos vores ansatte,” siger Anders Barsøe.
I podcasten får Anders Barsøe råd fra Michael Uhrenholt, der blandt andet foreslår, at Letz Sushi beregner den enkelte medarbejdes indsats for at redde verdenshavene, så de ansatte helt konkret kan se, at de gør en forskel.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025