Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Forestil dig, at du skal i gang med at lave en ny cider. Din primære kundegruppe kan opsummeres som en 20-årig med spenderbukserne på, der en sen nattetime skal hive pengepungen op af lommen, smide penge på disken og gå derfra med et nyt produkt. Men hvordan får du lige testet, hvilken smag, indpakning eller sammensætning der reelt batter i nattelivet? Sådan skriver FødevareWatch.dk.

Ifølge Nordens største nattelivskoncern, Rekom Group, udgør svaret et forretningspotentiale ud over det sædvanlige. På sigt skal det udgøre en del af de forretningsben, som skal understøtte den danske koncern i fremtiden.

"Fokusgrupper skal sættes op og er dyrt. Der vil vi reelt kunne forbrugerteste på rekordtid, fordi vi normalt i gennemsnit har 15 millioner gæster i forskellige målgrupper gennem forretningen om året," forklarer adm. direktør Adam Falbert.

Læs hele historien her.

Log ind