Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Til trods for års udvikling i det skjulte, en lancering op til en pandemi og ingen markedsføring har antallet af brugere til "den ultimative nattelivsapp" indtil videre været en støt stigende kurve og har ramt de 32.000 brugere. Det fortæller adm. direktør i Rekom Group, Adam Falbert, i et interview med FødevareWatch.
"På ti måneder har vi indtil videre udelukkende fået brugere ved at gøre opmærksom på den internt og via word of mouth," siger direktøren og tilføjer, at appen frem til lanceringen i 2020 har udgjort et "undergrundsprojekt", som i dag har skullet sprede sig til alle ben i den skandinaviske nattelivskoncern.
I en hurtig overflyvning kan Nightpay ses som en blanding af et betalingsmiddel, bookingsystem, vejviser og loyalitetsapp.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025