Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Mange udsatte børn har brug for et fællesskab og et pusterum fra hverdagen. Deres familier har været ekstra pressede og isolerede under Corona-krisen, og der er ikke råd til at komme på ferie eller tage på udflugter. Men det vil en række danske virksomheder gøre noget ved, og derfor har de valgt at støtte Røde Kors’ feriehjælpskampagne, som giver børn gode minder. En af dem er hotellet Villa Copenhagen.
”Vi støtter op om Røde Kors hele året, men vi er selvfølgelig særligt glade for denne kampagne, da den går så godt i tråd med præcis det produkt vi i forvejen sælger og den DNA, der er hos Villa Copenhagen,” siger Peter Høgh Pedersen, Managing Director i Villa Copenhagen.
Peter Høgh Pedersen er stolt over, at virksomheden gennem Røde Kors kan være med til at gøre en forskel for sårbare børn i Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Arp-Hansen Hotel Group sætter omsætningsrekord i 2024
02-05-2025
-
Hotel Fjordgaarden vender udviklingen med millionoverskud
02-05-2025
-
Dansk hotelkæde: Driftsdirektører får nye roller
02-05-2025
-
Stjernekok fra Søllerød Kro med i kulinarisk topmøde på Bornholm
02-05-2025
-
VisitDenmark undersøger Greenpeace-kampagne for brud på ophavsret
02-05-2025
-
Fødevarepriser stiger igen
02-05-2025
-
Billund Lufthavn mærker Ryanairs farvel med stor passagernedgang
02-05-2025
-
Årets dygtigste håndværkere hædres på Københavns Rådhus
02-05-2025