Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Både tirsdag og onsdag i denne uge har besøgstallet i Djurs Sommerland rundet 15.000, og det vidner om, at forlystelsesparken er tilbage på besøgsniveauet fra før coronaens livtag med Danmark og resten af verden.
”Vi er i disse uger på toppen af højsæsonen, og vi er godt klar over, at det skaber frustrationer over kødannelser hos nogle af vores gæster. Det beklager vi selvfølgelig, men vi kan så trøste med, at vi i 2022 åbner 20.000 ekstra kvadratmeter i et nyt Dinosaur-land”, siger Michael B. Nielsen, der sammen med sin bror ejer og driver den populære forlystelsespark få kilometer fra Nimtofte på Djursland.
Trods et indtægtstab på cirka 30 millioner kroner i 2020 holdt Djurs Sommerland sig på den pæne side af nul i regnskabet i 2020.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025