Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der optimisme at spore i Fårup Sommerland, der nu står over for de vigtigste uger på hele året, den allerhøjeste højsæson midt i skolernes sommerferie.
Og der er god grund til at både tro og håbe på en god sæson i år efter en træls sæson sidste år præget af corona-restriktioner, hjælpepakker til konkurrenterne og færre gæster. For allerede nu kan forlystelsesparken se gode tegn for 2021-sæsonen. Det fortæller Rasmus Mortensen, der er kommerciel chef til Nordjyske.
Folk må køre i rutsjebaner uden mundbind, og den eneste begrænsning gæsterne mærker, er, at de skal vise coronapas i indgangen. Og allerede nu, inden de travleste uger tager fat, kan parken se, det ser bedre ud i år.
”Vi havde ved udgangen af uge 26 sidste år 49.000 gæster, og i år har vi rundet 175.000. Så det sætter det også i relief, hvor stor en lussing sidste år var”, siger Rasmus Mortensen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025