Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Convenience-aktøren Reitan ser frem mod udrulning af café-brandet Caffeine i Danmark. Brandet har oprindeligt haft hjemme som en baltisk kaffekæde, men skal nu omdefineres til en ny plads i det danske marked, skriver FødevareWatch.dk.
"Vi har analyseret os frem til, at der ikke er plads til et rendyrket kaffekoncept. Til gengæld er der plads til en kæde, som har både højkvalitetskaffe og lækker mad," siger salgsdirektør – og en af konceptets danske hovedarkitekter – Daniel Ødegaard til FødevareWatch.
Han tilføjer, at det også er derfor, at kædens danske DNA hedder love for organic coffee and fresh food. Med andre ord: Fremover skal kæden associeres med både en seriøs americano og en panini ud over det sædvanlige.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025