Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Et museumsbesøg med en ven? Et hotelophold med kæresten? Et kursus i surfing med hele familien? Der er mange muligheder, når det kommer til oplevelsesgaver i Danmark, og det skal VisitDenmarks nye julekampagne gøre danskerne opmærksomme på.
Konceptet er skabt i forlængelse af sommeren og efterårets ’Meget mere end bare Danmark’-indsatser, som havde til formål at få danskerne til at holde ferie i Danmark. Det skal ’Meget mere end bare en julegave’ også, men i julens ånd handler det om at give de gode oplevelser videre.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Small Danish Hotels skifter navn i ny strategisk satsning
16-12-2025
-
12 hotelbyggerier på tegnebrættet i Indre By
16-12-2025
-
International arbejdskraft er blevet afgørende i København
16-12-2025
-
Madklubben skruer ned for ekspansionsplaner og op for fokus på kvalitet
16-12-2025
-
Pokémon Festival i København kan booste sommerturismen i 2026
16-12-2025
-
Dansk turisme er sårbar uden et kriseberedskab
16-12-2025
-
Danske medlemmer af Relais & Châteaux dropper ålen: Vil redde truet art
16-12-2025