Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der bliver premiere på et nyt bookingsystem, så gæsterne skal bestille tid til deres juletur i Tivoli på forhånd, og et eksternt vagtfirma skal sikre, at der ikke samler sig gæster på pladsen og på fortovene foran Tivoli. Formålet er naturligvis at tage de nødvendige forholdsregler mht. covid-19 og sikre gæsterne en god oplevelse i Tivoli.
For at fordele gæsterne inde i Tivoli flytter bl.a. Julemanden væk fra Pantomimeteatret og flere nye jule-og lysopsætninger bliver placeret rundt om Tivoli Søen. Gæsterne opfordres til at planlægge deres besøg og undgå de travle lørdage i den 82.000 m2 store forlystelseshave.
Tivolis direktør Susanne Mørch Koch siger:
”Vi kan være mange i Tivoli, hvis bare vi ikke kommer på samme tid. Derfor indfører vi nu et bookingsystem, hvor gæsterne på forhånd skal bestille tid. Vi tager ansvaret for pladserne og fortovene foran indgangene med bistand fra et vagtfirma, der guider gæsterne ad de ensrettede veje til indgangen. Samtidig har vi fordelt flere udendørs oplevelser ud i hele haveanlægget. Vi opfordrer gæsterne til at kigge på vores gæsteprognoser på tivoli.dk, før de planlægger deres besøg. Vi tøver ikke med at lukke indgangene, hvis vi skønner, det er nødvendigt for at undgå trængsel, men målet er, at det ikke bliver nødvendigt med det nye bookingsystem.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Danskernes julevaner er i bevægelse
28-12-2025
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Hotelstop i Indre By i København er kortsigtet og skadeligt
28-12-2025
-
Anders Holch Povlsen overtager ikonisk Aarhus-hotel
28-12-2025
-
Brandramt hotel melder ud: Genåbner i 2026
28-12-2025
-
Hotel dropper den klassiske julegave til medarbejderne
28-12-2025
-
Stort hotel i Korsør solgt efter to år på markedet
28-12-2025
-
Hotelbranchen klarer sig godt trods stigende omkostninger
28-12-2025
-
Airbnb under pres: Danskerne er delt i synet på udlejning
28-12-2025