Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Sikkerhed og sundhed har allerhøjeste prioritet for Radisson Hotel Group, når det gælder gæster, medarbejdere og samarbejdspartnere. Derfor har den globale hotelkoncern nøje gennemgået alle eksisterende hygiejne-og rengøringsprocesser og sammen med et team af eksperter udviklet yderligere tiltag og forbedrede retningslinjer. De udbyggede procedurer er valideret af SGS og vil blive tilpasset lokale regler og anbefalinger for at sikre gæstens tryghed fra check-in til check-out.

Radisson Hotels Safety Protocol styrker dermed Radisson Hotel Groups i forvejen strenge retningslinjer for rengøring og hygiejne på koncernens hoteller verden over.

Med Radisson Hotels Safety Protocol indfører alle hoteller hånddesinfektions stationer ved samtlige indgange, brug af personlige værnemidler, beskyttelsesskærme, forbedret rengørings-og desinfektionshyppighed, social afstand på alle hotellets områder, uddannelse i lokale sundhedsmyndigheders eller WHO’s anbefalinger, opdatering på regler for fødevaresikkerhed samt grundig oplæring af medarbejdere.

“Et rent og trygt miljø for gæster og medarbejdere er afgørende for Radisson Hotel Group. Verden er ændret for altid som følge af COVID-19, og vi forpligter os til at beskytte alle, der arbejder hos os, bor hos os eller samarbejder med os. Det skal vi gøre i takt med, at vi genåbner dørene for en ny måde at rejse på. For at leve op til det har vi gennemgået alle led i den samlede hoteloplevelse, og vi er stolte af at indgå et samarbejde med SGS om udarbejdelsen af Radisson Hotels Safety Protocol,” siger Federico J. González, CEO, Radisson Hospitality AB og Chairman of Radisson Hotel Group’s Global Steering Committee.

Log ind