Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flink af Natur. Sådan lyder navnet på den nye kampagne fra Friluftsrådet, Naturstyrelsen og Miljøstyrelsen. Og konceptet går ganske enkelt ud på at sikre, at vi alle sammen gør lidt ekstra for at alle kan få en god oplevelse i den danske natur denne sommer.
Særligt i år er det vigtigt, da langt flere vil bruge og besøge naturen i Danmark, end vi er vant til. Det betyder, at der er mange mere eller mindre naturuvante, der nu kommer ud i det fri.
"Vi er rigtig glade for, at så mange danskere er begyndt at bruge naturen endnu mere. Men det betyder også, at vi alle sammen skal være ekstra opmærksomme på at vi rydder op efter os selv, følger reglerne i naturen, gør plads til de andre og generelt tager hensyn til hinanden og naturen. Derfor har vi sammen med Miljøstyrelsen og Naturstyrelsen skabt denne kampagne," siger formand for Friluftsrådet, Niels-Christian Levin Hansen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Styrk din ESG-rapportering med ESG Monitor
05-12-2025
PRESSEKLIP
-
Vejle får nyt hotel med 87 værelser
05-12-2025
-
Udeblivelser koster københavnsk restaurant 150.000 kr.
05-12-2025
-
Danske Hoteller fejrer 35 år med fokus på lokal forankring
05-12-2025
-
Ny aftale med Forsvaret sikrer fremtiden for Aarhus Airport
05-12-2025
-
Nordsjællandsk grillkæde åbner nyt spisested
05-12-2025
-
Politikere drømmer om festivalplads og kæmpearena i København
05-12-2025
-
Ny formand skal styrke madkulturen i Danmark
05-12-2025
-
Delte meninger om autocampere i turismeerhvervet
05-12-2025