Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Flink af Natur. Sådan lyder navnet på den nye kampagne fra Friluftsrådet, Naturstyrelsen og Miljøstyrelsen. Og konceptet går ganske enkelt ud på at sikre, at vi alle sammen gør lidt ekstra for at alle kan få en god oplevelse i den danske natur denne sommer.
Særligt i år er det vigtigt, da langt flere vil bruge og besøge naturen i Danmark, end vi er vant til. Det betyder, at der er mange mere eller mindre naturuvante, der nu kommer ud i det fri.
"Vi er rigtig glade for, at så mange danskere er begyndt at bruge naturen endnu mere. Men det betyder også, at vi alle sammen skal være ekstra opmærksomme på at vi rydder op efter os selv, følger reglerne i naturen, gør plads til de andre og generelt tager hensyn til hinanden og naturen. Derfor har vi sammen med Miljøstyrelsen og Naturstyrelsen skabt denne kampagne," siger formand for Friluftsrådet, Niels-Christian Levin Hansen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Danskernes julevaner er i bevægelse
28-12-2025
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Hotelstop i Indre By i København er kortsigtet og skadeligt
28-12-2025
-
Anders Holch Povlsen overtager ikonisk Aarhus-hotel
28-12-2025
-
Brandramt hotel melder ud: Genåbner i 2026
28-12-2025
-
Hotel dropper den klassiske julegave til medarbejderne
28-12-2025
-
Stort hotel i Korsør solgt efter to år på markedet
28-12-2025
-
Hotelbranchen klarer sig godt trods stigende omkostninger
28-12-2025
-
Airbnb under pres: Danskerne er delt i synet på udlejning
28-12-2025