Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Booking.com har lanceret en kampagne for at opfordre kunder i Danmark, der var nødt til at afbestille deres indenrigsbooking på grund af myndighedernes rejserestriktioner i forbindelse med coronavirus (COVID-19).
Booking.com tilbyder således kunderne 15 pct. tilbage i belønning (op til 100 euro) efter deres ophold, hvis de booker på det oprindelige overnatningssted igen. Tilbuddet gælder for bookinger, der foretages senest 31. december 2020, og det skal være for ophold med udtjekningsdato senest 30. april 2021.
For yderligere at støtte overnatningspartnerne opkræver Booking.com ikke provision af de bookinger, der foretages som en del af denne kampagne.
“Alle os i rejsebranchen har et fælles ønske om at branchen skal overleve denne krise”, sagde Arjan Dijk, Senior Vice President og Chief Marketing Officer hos Booking.com.
“Vi arbejder konstant for at tiltrække kunder til vores partneres overnatningssteder igen, inspirere de rejsende og belønne dem for at støtte lokale virksomheder så vi, når tiden er til det, kan fortsætte med at gøre det nemmere for alle at opleve verden.”
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025