Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Bo Haahr, der ejer restauranten Bistro Francophile i Helsingør, skrev kort før jul en vred anmeldelse af betalingsfirmaet Yourpay, fortæller TV2 Lorry.
"Hvornår kan man forvente at få udbetalt sit tilgodehavende? I skrivende stund mangler undertegnedes virksomhed Bistro Francophile betaling for torsdag, fredag og lørdag. Dette uagtet vi - ifølge vores fælles samarbejdsaftale - står til maksimalt at skulle vente Èn bankdag."
På hans side på Yourpay kunne han se, at han havde 25.000 kroner til gode fra de sidste fem dage, selvom hans aftale med Yourpay er, at han skal have pengene dagen efter.
Og Bistro Frankophile er langt fra den eneste virksomhed, der har haft bøvl med Yourpay. Yourpay har mange negative anmeldelser på internettet. På Google giver 18 ud af 34 Yourpay èn stjerne, og på Trustpilot er der 61 etstjernede anmeldelser. Det er over 20 procent af alle anmeldelser.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025