Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Bo Haahr, der ejer restauranten Bistro Francophile i Helsingør, skrev kort før jul en vred anmeldelse af betalingsfirmaet Yourpay, fortæller TV2 Lorry.
"Hvornår kan man forvente at få udbetalt sit tilgodehavende? I skrivende stund mangler undertegnedes virksomhed Bistro Francophile betaling for torsdag, fredag og lørdag. Dette uagtet vi - ifølge vores fælles samarbejdsaftale - står til maksimalt at skulle vente Èn bankdag."
På hans side på Yourpay kunne han se, at han havde 25.000 kroner til gode fra de sidste fem dage, selvom hans aftale med Yourpay er, at han skal have pengene dagen efter.
Og Bistro Frankophile er langt fra den eneste virksomhed, der har haft bøvl med Yourpay. Yourpay har mange negative anmeldelser på internettet. På Google giver 18 ud af 34 Yourpay èn stjerne, og på Trustpilot er der 61 etstjernede anmeldelser. Det er over 20 procent af alle anmeldelser.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025