Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Byg-selv-burgeren er blevet hverdagsmad. Næsten 200.000 danskere spiser burger til aftensmad på en gennemsnitlig dag. Det er, ifølge en undersøgelse fra Coop, knap 50 procent flere end for ti år siden. Den tendens ser den danske burgerkæde Halifax potentialet i og er nu klar med et udvalg af produkter til detailhandlen. Fra syltede grøntsager over dips til hjemmebagte burgerboller.
”I vores restauranter gør vi meget ud af at skabe hyggelige rammer, som giver plads til det nærvær, vi kender fra middagsselskabet derhjemme. Gennem de sidste 13 år har vi med succes solgt vores dips, saucer og burgerboller i vores restauranter. Med de erfaringer er vi nu klar til at udkomme i detailhandlen. Nu og her med et lidt mindre sortiment, men på sigt ønsker vi at udvide mulighederne,” siger Ulrich Bøving Dehler, grundlægger og direktør i Halifax.
I første omgang forhandles de 13 produkter i Irma Østerport til og med denne måned.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Scandic runder nyt millionoverskud og opruster i Aarhus
06-05-2025
-
Alsik Hotel & Spa mindsker underskud og ser fremgang i gæstetilfredshed
06-05-2025
-
Ny chef concierge skal løfte gæsteoplevelsen hos 1 Hotel Copenhagen
06-05-2025
-
Arena Næstved i modvind efter påstand om unfair konkurrence
06-05-2025
-
Rekordtravl april i Københavns Lufthavn med vækst fra USA
06-05-2025
-
Randerschef bliver ny direktør på ikoniske Ruths Hotel
06-05-2025
-
Pejsegården giver milliontab, men ledelsen ser lys forude
06-05-2025
-
Innovation og netværk i fokus, når det populære event "Meet the Geeks” vender tilbage
06-05-2025