Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Et synligt certifikat på lige fod med et smiley-certifikat bør være kundernes garanti for, at de enkelte konferencecentre leverer it-sikkerhed, kunderne har brug for. Forslaget kommer fra Birgitte Boserup, administrerende direktør for konferencecentret Saltoftehus på Saltofte Gods, skriver SN.dk.
”Konferencecentrene skal levere og dokumentere kvalitet på mange forskellige parametre, dog ikke på it-sikkerheden, som efter min opfattelse et af de vigtigste i dag for en erhvervsrettet kundekreds, der er ganske afhængig af internetleverancerne på de enkelte lokationer.
Birgitte Boserup blev for alvor opmærksom på vigtigheden af it-sikkerheden, da hun hen over 2019 opdagede, at der var udfald i den it-leverance, som Saltoftehus daværende leverandør leverede.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Arp-Hansen Hotel Group sætter omsætningsrekord i 2024
02-05-2025
-
Hotel Fjordgaarden vender udviklingen med millionoverskud
02-05-2025
-
Dansk hotelkæde: Driftsdirektører får nye roller
02-05-2025
-
Stjernekok fra Søllerød Kro med i kulinarisk topmøde på Bornholm
02-05-2025
-
VisitDenmark undersøger Greenpeace-kampagne for brud på ophavsret
02-05-2025
-
Fødevarepriser stiger igen
02-05-2025
-
Billund Lufthavn mærker Ryanairs farvel med stor passagernedgang
02-05-2025
-
Årets dygtigste håndværkere hædres på Københavns Rådhus
02-05-2025