Har man bare besøgt en lille håndfuld hoteller i løbet af de sidste fem år, så er man med garanti stødt på notits i en opdragende tone på hotellets badeværelse. Men det skal man ikke forvente, hvis man besøger Green Solution House på Bornholm, skriver Businessinsights.dk.

”Gæster skal være gæster og det er os som hoteldirektører, der skal gøre os umage. De skal ikke mindes om, at deres handlinger kan påvirke miljøet negativt eller de skal udvise mådehold. De skal have ro til at nyde opholdet og skabe så meget som muligt,” siger hoteldirektør Trine Richter.

Hun driver Green Solution House, der både på tager imod private hotelgæster men lægger i høj grad også hus til konferencer og virksomhedsbesøg. Ifølge hende skal man ikke lægge mærke til at man besøger et bæredygtigt hotel som gæst.

Læs hele artiklen her.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne