Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Markedsføring af Færøerne er den røde tråd i Johannes Jensens arbejde - hvad enten det gælder hans tre hoteller og 15 restauranter, hans rolle som formand for den færøske turistorganisation eller hans post som næstformand i Færøernes største virksomhed, skriver Børsen.
Uden ham var der blandt andet ingen restaurant Koks, som er Færøernes eneste Michelin-restaurant – endda med to stjerner. Koks var oprindeligt hans idé, og det er ham og hans virksomhed, som har gjort det økonomisk muligt at skabe dette lille mirakel.
Johannes Jensen er på mange måder indbegrebet af en bagmand. Der er ikke mange grene af det færøske samfund, som han ikke har fingrene i. Erhverv, kultur, turisme. Men han går helst lidt stille med det hele.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025