Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Indeholdende ærteprotein, havregryn, kartofler, æbler og løg lancerer Ikea nu en plantebaseret variant til den berømte svenske kødbolle, som sidste år blev solgt i 12,4 millioner eksemplarer i de fem danske varehuse. Det skriver Fødevarewatch.
Ikeas restauranter har i forvejen en vegansk "grøntsagsbolle" på menukortet, men den nye variant er udviklet, så den mimer smagen af kød, fortæller Monica Keaney, landeansvarlig for bæredygtighed i Ikea Danmark.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Alexander Kølpin åbner nyt hybridhotel i Aarhus
03-06-2025
-
3 Days of Design skaber vækst og fylder hotellerne
03-06-2025
-
København godkender nyt hotel og tv-center ved Kalvebod Brygge
03-06-2025
-
Ny måling: Flertal vil hæve aldersgrænsen for alkohol
03-06-2025
-
Billund-hotel tilpasser sig efter Ryanair-exit
03-06-2025
-
Cofoco vokser – men skruer ned for investeringerne i 2025
03-06-2025
-
Danske Hoteller A/S klar til næste opkøb efter stor Esbjerg-investering
03-06-2025
-
Comwell Hvide Hus Aalborg bliver en del af global hotelkæde
03-06-2025
-
Randers Regnskov planlægger stor udvidelse til over 50 mio. kr.
03-06-2025
-
Svinkløv Badehotel fejrer 100-års jubilæum
03-06-2025