Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Halloweenudsmykning, skuespillere og nye forlystelser er blot nogle af de ting, der lokker massevis af turister ud til turistattraktionerne i efterårsferien, skriver TV2 Østjylland.
Faktisk er det så populært at holde efterårsferie i Danmark og besøge diverse turistattraktioner, at attraktionerne har fordoblet deres omsætning i oktober siden 2010. Det viser tal fra Danmarks Statistik.
VisitAarhus peger på, at én af grundene til, at turistattraktionerne har succes i oktober, er fordi, de netop i efterårsperioden investerer i nye og anderledes tiltag, som de besøgende ikke er vant til.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pan Am skal nu genopstå som international hotelkæde
14-10-2025
-
11 mio. kr. afsat til at styrke dansk kulturturisme
14-10-2025
-
Kølpins Roberta’s Society får varm modtagelse
14-10-2025
-
Søllerød Kro har fundet sin nye køkkenchef
14-10-2025
-
Go Hotels udvider med nyt hotel ved Amager Strand
14-10-2025
-
Fødevarepriser trækker inflationen op i september
14-10-2025
-
Jyllands-Posten: Eks-daginstitution på Nørrebro ulovligt ombygget til hotellejligheder
14-10-2025
-
d’Angleterre hædret med to Michelin nøgler
14-10-2025
-
Japan boomer som rejsemål blandt danske efterårsrejsende
14-10-2025
-
Ny Bottega-restaurant åbner snart i København
14-10-2025
-
Dinning Week åbner dørene for nye gæster i landets restauranter
14-10-2025