Sticks’n’Sushis historie er på mange måder skåret over samme læst som mange andre store virksomheder:

Nogle unge gutter bevæbnet med overflod af selvtillid og dumdristighed får skovlen under en branche, der er groet fast.

Således startede Kim og Jens Rahbek og svogeren Thor Andersen Sticks’n’Sushi i starten af 1994. Jens havde været i Japan og uddanne sig til yakitori kok, mens Kim og Thor kom fra media- og reklamebranchen og havde dermed et netværk, der spændte vidt og bredt og med gode forbindelser. I fredags fyldte kæden 25 år.

”Sushi og sticks er det vi serverer. Men det er følelsen i maven – oplevelsen – som vi sælger,” siger Mathias Leander, Head of Marketing hos Sticks’n’Sushi. ”Og det, tror jeg, er grunden til, at vi har stamgæster, der er kommet fast hos os, siden vi åbnede i 1994.”

Sticks’n’Sushi har udvidet fra én kælderrestaurant i Nansengade til 21 restauranter på tværs af København, London og Berlin.

Salg af Sticks’n’Sushi er udskudt

I løbet af de seneste par år har Maj Invest arbejdet intensivt på at gøre Sticks'n'sushi klar til et salg i 2018, men de planer er nu opgivet

Jubilæum og rund fødselsdag for Djursland-direktør

Udvikling og markedsføring af Djursland som feriedestination er omdrejningspunktet for Flemmings Holm Rasmussens arbejdsliv. I 20 år har han været en del af Destination Djursland, og han fylder 50 år i dag.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne