Max Krog og Nikolai Therkelsen er idémændene og lederne i kantinevirksomheden Jeres Marketenderi i Hellerup. Virksomheden startede sidste år og oplever allerede stor efterspørgsel på deres løsninger inden for kantine, catering og mødeforplejning m.m.

”En kantine skal drives som en god restaurant med fuldt hus hver dag. Den store forskel er dog, at det er de samme gæster som bespises hver dag, året rundt i kantinen. Mange spisere har mange forskellige behov, og derfor forsøger vi at skabe en udvikling og en variation, hvor de spisende oplever, at der er faglærte kokke tilstede med passion og stolthed for deres håndværk”, fortæller Max Krog.

Max Krog har en fortid ved blandt andet Kokkeriet, Kiin Kiin, Aamanns, Madklubben og Madkastellet. Nikolai har blandt andet været på Skt. Petri i København og Café Norden.

”Vi tror på, at kantinens ultimative formål er at glæde så mange medarbejdere som overhoved muligt. Vi benytter os af brugerundersøgelser og spørgeskemaer, som kan hjælpe os til at skræddersy kantinens indhold og form”, lyder det fra Max Krog.

Nyt magasin: Cateringvirksomhed har specialiseret sig i det unikke

Virksomheder og gæster der vil holde konferencer, events, firmaarrangementer og gallamiddage eller noget helt femte i nogle rammer, der er ud over det sædvanlige er cateringvirksomheden Madkastellets spidskompetence. Virksomheden har opbygget et katalog af interessante lokaler, som blandt andet tæller Den Blå Planet og Nationalmuseet. I det nye nummer af Visitor fortæller direktør og medejer Rasmus Pors mere om filosofien bag.

Tilfredsstillende regnskab hos kantinekoncern

Finske Fazer Groups danske datterselskab Fazer Food Services A/S, der driver kantiner, præsterede i 2017 en omsætning på i alt 708,6 mio. kr. Det var 21,3 mio. kr. lavere end året før. Bundlinjen lød på 34,2 mio. kr. fremgår det af virksomhedens regnskab, skriver FødevareWatch.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne