Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Der er ikke så meget mikro over mikrobryggeriet Mikkeller, som er i gang med at opbygge sit helt eget ølimperium med barer, festivaler og restauranter, der spreder sig over efterhånden mange landegrænser, skriver FødevareWatch.dk.
Alene sidste år åbnede Mikkeller 14 nye steder, bl.a. i Københavns Lufthavn, San Diego og London. Nu breder koncernen sig samlet over 50 forskellige placeringer.
"Vi er stolte af åbningerne, men det tempo, vi har haft i udvidelsen, har også betydet, at bundlinjen ikke helt er der endnu. Men det er som forventet, fordi det koster at åbne nye ting, så vi kan komme endnu længere ud med vores øl," siger Jacob Gram Alsing, driftsdirektør i Mikkeller.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
- 
                            Ny HORESTA-direktør vil ændre fortællingen om branchen30-10-2025 
 
- 
                            Venstre-profil: Kommuner skal kunne tvinge Airbnb til at udlevere data30-10-2025 
 
- 
                            Korttidsudlejning kobles til ulovlig CPR-registrering i København30-10-2025 
 
- 
                            S og V går sammen i ny alliance for flere p-pladser i København30-10-2025 
 
- 
                            Fødevareminister nedlægger stillinger og samler styrelser i ny enhed30-10-2025 
 
- 
                            The Guardian hylder Fyn som eventyrlig og magisk rejsedestination30-10-2025 
 
- 
                            Hotel Faaborg solgt efter kort tid på markedet30-10-2025 
 
- 
                            Hvide Sande Havn udbyder nøgleområde til hotel- og ferieudvikling30-10-2025 
 
