Møbelgiganten Ikea er ikke kun god for at sælge møbler, men også måltider som kødboller med kartoffelmos og tyttebærsyltetøj, og nu skal madiværksætter Claus Meyer hjælpe med at gøre madoplevelsen i Ikea bedre, skriver FødevareWatch.dk.

"Ikeas udbredelse og succes indebærer et stort ansvar og mange muligheder. Vi er både stolte og begejstrede for at blive inviteret med til næste kapitel af Ikeas madrejse," udtaler Claus Meyer i meddelelsen.

Han peger på, at Ikea årligt sælger mad for over 2 mia. euro, hvilket svarer til knap 15 mia. kr., og dermed er en markant aktør. Ikea serverer mad i over 430 varehuse fordelt på 52 lande.

Har du fået læst?

Renoveret lufthavnshotel åbner ny restaurant

Clarion Hotel Copenhagen Airport har åbnet dørene for dets nyrenoverede restaurant, hvor de har ansat kokken Marcus Samuelsson, som blandt andet er kendt for præsident Obamas første statsmiddag, skriver TravelNews.dk.

Klar til årets Danish Travel Awards

For 24. gang arrangerer STANDBY.dk den årlige Danish Travel Awards, og det sker ved et gallaarrangement i Cirkusbygningen i København. Her vil aftenens konferencierer, TV 2-journalisterne Natasja Crone og Rasmus Tantholdt, i år afsløre vinderne af i alt 20 Danish Travel Awards, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne