Møbelgiganten Ikea er ikke kun god for at sælge møbler, men også måltider som kødboller med kartoffelmos og tyttebærsyltetøj, og nu skal madiværksætter Claus Meyer hjælpe med at gøre madoplevelsen i Ikea bedre, skriver FødevareWatch.dk.

"Ikeas udbredelse og succes indebærer et stort ansvar og mange muligheder. Vi er både stolte og begejstrede for at blive inviteret med til næste kapitel af Ikeas madrejse," udtaler Claus Meyer i meddelelsen.

Han peger på, at Ikea årligt sælger mad for over 2 mia. euro, hvilket svarer til knap 15 mia. kr., og dermed er en markant aktør. Ikea serverer mad i over 430 varehuse fordelt på 52 lande.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Madklubben manifesterer sig i Esbjerg

Siden åbningen har Madklubben Esbjerg på de fleste hverdagsaftener bespist omkring 170 gæster, og flere i weekenderne, skriver Århus Stiftstidende.

Drama afgjorde DM i Østersåbning 2019 på Mors

Det var ikke kun østersknivene og champagnesablerne, som var skarpe lørdag. Det var vinderne også, som nu kan kalde sig danmarksmestre efter at have dystet blandt landets bedste indenfor disciplinerne: Østersåbning, Champagnesabling og Østersgastronomi.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne