Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
En ny Fårup App skal gøre det lettere for gæster at planlægge deres besøg – og ikke mindst at håndtere sæsonkort og billetter.
”I bund og grund er oplevelsen i Fårup jo analog, og det har vi ikke tænkt os at ændre. Men målet med vores nye app er at gøre en række praktiske forhold lettere for vores gæster, der efterhånden har forventning om at kunne klare det meste fra telefonen. App’en skal gøre det lettere at være gæst hos os,” siger marketingchef i Fårup Sommerland, Rasmus Mortensen, i en pressemeddelelse.
Via app’en kan der både købes og håndteres billetter og sæsonkort så for eksempel alle i familiens sæsonkort kan være samlet på telefonen. Derudover vil det være muligt at få overblik over kø-tider på udvalgte forlystelser, koncerter og events i parken samt åbningstider i Aquaparken.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025