Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Forsøget på at få en fod indenfor på det københavnske sushimarked, har foreløbig været en dyr fornøjelse for sushikæden Karma Sushi, skriver Finans.dk.
Kæden, hvis første butik åbnede i Frederikshavn i 2007 og siden er vokset med filialer i Aalborg, Aarhus og København, kommer ud af 2018 med et underskud på 2 mio. kr.
Det viser selskabets årsrapport for 2018, som netop er offentliggjort.
”2018 blev et udfordrende år, som dog mod slutningen viste gode takter som er fortsat ind i 2019. Der er blevet åbnet to store forretninger i København, hvor begge åbninger har været forsinket, hvilket har resulteret i mange dobbeltansættelser, dyre fratrædelser, budgetoverskridelser og generelt hårdt pres på organisationen,” skriver kæden i en kommentar.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025