Frokostfirmaet har i starten af januar lanceret en ny medarbejder-App.

”Ambitionen er simpel – Vi har udviklet et værktøj, der gør køkkenerne 10 gange bedre – og den gamle tendens med at skifte køkken hele tiden står faktisk til at falme”, udtaler direktør Simon Bowall, og fortsætter:

”Kort fortalt kan alt omkring ens frokost styres igennem appen. Vi udvikler på den måde profiler over kundernes præferencer i en hidtil uset detaljegrad via brugernes ratings. Dermed kan kokken præcis se, hvad der fungerer, og ved at have adgang til benchmarks for alle vores knap 50 samarbejdskøkkener i Danmark se, om det fungerer eller ej i køkkenet.”

Har du fået læst?

App viser vej til økologiske spisesteder

I 2019 har Fødevarestyrelsen fejret 10-året for Det Økologiske Spisemærke med både nyt grafisk design og landsdækkende forbrugerkampagne. Et af kampagnens budskaber har været at sætte spot på appen ”Økologiske Spisesteder”, der viser vej til restauranter, cafeer og hoteller med Det Økologiske Spisemærke.

Restaurantapp indgår aftale med Københavns Kommune

Menupay, som er en restaurant-app med betalings-, loyalitets- og rabatløsninger til virksomheder og deres medarbejdere, har indgået aftale med Københavns Kommune, og dermed har selskabet landet sin største business to business-kunde til dato, fortæller Ritzau.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne