Frokostfirmaet har i starten af januar lanceret en ny medarbejder-App.

”Ambitionen er simpel – Vi har udviklet et værktøj, der gør køkkenerne 10 gange bedre – og den gamle tendens med at skifte køkken hele tiden står faktisk til at falme”, udtaler direktør Simon Bowall, og fortsætter:

”Kort fortalt kan alt omkring ens frokost styres igennem appen. Vi udvikler på den måde profiler over kundernes præferencer i en hidtil uset detaljegrad via brugernes ratings. Dermed kan kokken præcis se, hvad der fungerer, og ved at have adgang til benchmarks for alle vores knap 50 samarbejdskøkkener i Danmark se, om det fungerer eller ej i køkkenet.”

Har du fået læst?

Meyers Køkken kaster mio. efter grønt sats

Flere danskere spiser mindre og mindre kød, og nu kaster Meyers Køkken sig ind i kampen om vegetarerne eller de delvise vegetareres gunst. Almindelige ansatte i virksomheder og unge mennesker går massivt ind i grøntsagslandskabet, lyder det fra Claus Meyer.

Et hotels frokostbuffet er ikke længere bare en frokostbuffet

Når virksomheder booker møder, kurser og events på et af Arp-Hansen Groups hoteller, skal eventet være i harmoni med det, som virksomheden står for. Der bliver stillet højere og mere specifikke krav, og så er hele mødebooking-verdenen blevet voldsomt professionaliseret.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne