Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Mens de fleste brugte 1. januar på langs, var der andre, der måtte løbe ekstra stærkt - nemlig takeaway-portalen Just Eat og deres 2.400 restaurant partnere. Danskerne klikkede nemlig hele 140.000 måltider hjem på årets første dag, skriver Just Eat i en pressemeddelelse.
Antallet af takeaway bestillinger 1. januar 2019 udgør en markant stigning sammenlignet med 1. januar sidste år, og Google Trends viser da også, at Just Eat var det tredje mest googlede ord i Danmark på 1. januar 2019. Men det er ikke kun til nytår, at danskerne har trang til takeaway. Hvis man kigger på hele 2018, oplevede Just Eat en vækst på over 10% procent sammenlignet med året før.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA og Dansk Erhverv i fælles opråb mod ulovlig udlejning
21-10-2025
-
McDonald’s topper danskernes liste over to-go-kaffe
21-10-2025
-
Comwell åbner luksushotel i historisk bankbygning i København
21-10-2025
-
Airbnb under skærpet EU-lup: Udlejning skaber ustabilitet
21-10-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen når ny august-rekord
21-10-2025
-
CORI Hornbæk Hotel indtræder i eksklusiv sammenslutning og får ny direktør
21-10-2025
-
Familiedrevet hotel på Lolland-Falster sat til salg for 27 mio. kr.
21-10-2025
-
Ny besøgsrekord i Djurs Sommerland trods regn og grå skyer
21-10-2025
-
Nets: Vis dine kunder, at de kan bruge Dankort i Apple Pay
21-10-2025