Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det går godt for Danmarks mest besøgte turistattraktion, Tivoli, når det handler om at lokke turister og andre besøgende ud i vinterkulden, skriver Jyllands-Posten.
I 2018 valgte forlystelsesparken for første gang at holde vinteråbent i et forsøg på at fange turisterne uden for højsæsonen. Det lykkedes så godt, at man nu har valgt at gøre det endnu en vinter.
”Vi oplevede sidste år, at vintersæsonen gav danskerne og turisterne en god anledning til at besøge København i en mørk og til tider kold periode, hvor der hidtil ikke har været så megen aktivitet,” siger Dorthe Weinkouff Barsøe, der er Tivolis underdirektør i Brand og Kommunikation.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025