Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
For at undgå stressede kunder i drive thru-køen har Kentucky Fried Chicken et nyt initiativ undervejs. I stedet for at læse menutavlen i drive thru'en med en kø af biler bag sig, kan kunderne i stedet ringe til et nummer, hvor KFCs menu læses højt. Det er også muligt for kunderne at bestille via denne service, skriver BigHospitality.
Forsøget har været en succes, og kæden planlægger nu at integrere tilbuddet i deres online-univers og app i Storbritannien.
Den nye løsning indeholder også en funktion med anbefalinger, som man kender det fra Netflix og nethandel, og virksomheden tror, at løsningen kan være med til at smidiggøre bestillingsprocessen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Finanslov sender millioner til attraktioner og oplevelsesprojekter
24-10-2025
-
Direktørstop på Plesners Badehotel efter få måneder
24-10-2025
-
Vismænd: Råderummet er 32 mia. kr. mindre end oplyst
24-10-2025
-
Noma og Novonesis går sammen om nye smagsløsninger
24-10-2025
-
Aros sætter åbningsdato for prestigeprojekt
24-10-2025
-
Ny evaluering viser manglende kontrol med korttidsudlejning
24-10-2025
-
Erfaren leder vender tilbage til Charlottehaven
24-10-2025