Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
For at undgå stressede kunder i drive thru-køen har Kentucky Fried Chicken et nyt initiativ undervejs. I stedet for at læse menutavlen i drive thru'en med en kø af biler bag sig, kan kunderne i stedet ringe til et nummer, hvor KFCs menu læses højt. Det er også muligt for kunderne at bestille via denne service, skriver BigHospitality.
Forsøget har været en succes, og kæden planlægger nu at integrere tilbuddet i deres online-univers og app i Storbritannien.
Den nye løsning indeholder også en funktion med anbefalinger, som man kender det fra Netflix og nethandel, og virksomheden tror, at løsningen kan være med til at smidiggøre bestillingsprocessen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA satte fokus på arbejdsmiljø på TV2 News
21-12-2025
-
HORESTA Play: Sovino Brands deler erfaringer med at optimere betalingsløsning
21-12-2025
-
Restaurationsbranchen viser styrke i 2025 trods pres på økonomien
21-12-2025
-
Beskæftigelsen i hotel- og restaurationsbranchen bygger videre på stærk fremgang
21-12-2025
PRESSEKLIP
-
Events uden bøvl: Nye regler letter vejen for udenlandsk arbejdskraft
19-12-2025
-
Lars Larsen Group planlægger nyt hotel
19-12-2025
-
Turismeforsker: 2025 var stabilt – 2026 kræver nytænkning og balance
19-12-2025
-
Arp-Hansen udskyder overtagelse af Brøndums Hotel
19-12-2025
-
Ny lukkelov skal styrke turismen i mindre byer
19-12-2025
-
Internationalt: Atari lancerer gaming-hotel
19-12-2025
-
Airbnb får millionbøde i Spanien for ulovlige boligannoncer
19-12-2025